03 november, 2009

Mariannes november-mål

Nå har jeg kommet i hus i min nye (gamle) hjemby, jeg har utsikter til fast inntekt, alle instrumentene og strikkepinnene er på plass... jeg har vel ingen unnskyldninger for å ikke følge kreativismens filosofi lenger?

Det er veldig mye som skjer denne måneden, så det blir ikke allverden med tid til å utfolde seg kreativt, men jeg vil allikevel bruke den lille tida jeg får på en fokusert måte.

Så målene er som følger:

1. Begynne på bursdagsgave til Heidi. Jeg ser for meg et fint og tynt skjerf i alpakka, kanskje med perler. Eventuelt et sjal.

2. Spinne ferdig noen av prosjektene jeg har på gang. Enten den grønne merinoen, eller den turkise corriedale-ulla, for de er kommet lengst.

3. Strikke ferdig den grønne babygenseren. Om den blir ferdig får jeg "lov" til å strikke matchende lue eller sokker, men ikke noe helt annet.

4. Sette opp hjemmestudio på safari-rommet. Dette involverer blant annet å bygge et mikrofonstativ.

5. Spille inn og poste en video der jeg spiller ukulele eller keyboard og synger.

Det skulle vel holde for en måned.

1 kommentar:

trine sa...

Jeg gleder meg i alle fall til å se hva du får gjort. Jeg har i god studentstil dette på planen: lese til eksamen og skrive oppgave! :)